Pokud jste fanatik do Porsche, tak jste určitě slyšeli někdy o firmě 911 Garage. Pokud ne, je to vážný problém!
Za projektem stojí kluci z Łomianki u Varšavy. Právě tam Akira Nakai postavil několik unikátních Porsche 911 RAUH-Welt Begriffs. Nyní 911Garage spouští další iniciativu – Remastered, která má reinterpretovat německou legendu. Každý takový projekt reinkarnace má několik úkolů. Tou nejhlavnější je role symbolická. Vzdává se jím hold původnímu modelu.
911 Remastered vychází z generace 964, avšak je patřičně upraven nebo lépe řečeno zmodernizován. Už na první pohled je vidět nové nárazníky a širší podběhy. Estetikou to ale nekončí. Podlaha je z kompozitních materiálů. Velká pozornost byla věnována detailům. Podívejte se například. na ručně vyrobený spoiler zadní kapoty, či hliníkový uzávěr palivové nádrže a na 17palcové disky inspirované koly značky Fuchs. Pod nimi jsou skryty 6-pístkové brzdiče. Když jsme už u kol a brzd, přejděme k prvkům ovlivňujícím jízdní vlastnosti. Klíčovým je jak jinak pružení. To dodala společnost KW a je výškově nastavitelné. Samozřejmě, fantazii se meze nelžou a pokud to peněženka dovolí, tak si zákazník může dopřát i adaptivní tlumiče. Na druhé straně pod ráfky najdeme účinnější 6-pístkové třmeny.
Staronový sporťák musí také dobře svítit, takže tradičně do parabol osadily i LED čočky. V interiéru najdeme také oldschoolový audiosystém. Nedejte se však oklamat, jednotka zvládá i navigaci či spárování s telefonem. Zákazník bude mít kvantum možností individualizace, co se týče výběru materiálů, švů či barev, a to jak na dveřích, tak na sedadlech nebo palubní desce.
A to nejlepší na závěr. Víte co je pod kapotou? Tam se skrývá klasický, vzduchem chlazený šestiválcový boxer o objemu 3,6 litru. Ten produkuje 250 koní a 310 Nm. Změnu projevu motoru ovlivňuje také modifikovaný speciálně navržený výfukový systém, který posouvá průběh točivého momentu do vyššího spektra otáček atmosférického motoru. A aby se neřeklo, tak motor má 2 sportovní katalyzátoři, takže jej můžeme považovat za ekologický přijatelné staré auto J. Ještě dodám, že vzhledem k ruční práci Poláci poskytují tříletou záruku.
https://izpravodajstvi.cz/kava-bez-kofeinu-je-dobra-ci-naopak/
https://dnes24.cz/premyslite-do-ceho-investovat-zvolit-muzete-oblibene-mince/
https://nazoryplus.cz/stredoveki-bohaci-kvoli-svojim-modnym-chutkam-bolestivo-trpeli/